»Vprašanje avtorstva je zelo zapleteno, a če upoštevamo tehnične in zgodovinske dokaze, jo lahko pripišemo vsaj Tizianovi delavnici, kjer je bil proces dela sicer res takšen, da je mojster verjetno naredil le pripravljalne risbe in na koncu dodal nekaj zaključnih potez. Zdaj pa se morajo poznavalci Tizianovega opusa izreči glede slike.«
»Pravo vprašanje je: zakaj bi ta dokument sploh napisal kdo drug?«
»Poglejmo, ali gre za Caravaggia ali jo je res naslikal Riberov privrženec, kot se ji je pripisovalo.«
»Kot taka je vredna nekje od tri do pet tisoč evrov, dokončno pa lahko izključimo, da jo je naslikal Leonardo da Vinci ali kateri koli njegov sodobnik.«
»Čeprav še ni bila nikoli reproducirana, se je Joannides spomnil, da jo je pred leti videl na črno-beli fotografiji v Knjižnici Witt v Inštitutu za umetnost Courtauld v Londonu. V spomin se mu je zasidrala kot zanimiva, zato mu je bilo zanimivo, da jo je 'lahko preučil v živo in z zadovoljstvom ugotovil, da je res Michelangelova.'«
»Kam bi prišli, če bi drug drugega ves čas preverjali.«
»Članek ne dokazuje, da je de Vere napisal drame, je pa močen argument, da Meres verjame, da jih je.«
»Ukradene slike nimam več, izgubila sem jo.«
»Kumulativni dokazi so jasni.«
»Ko naletiš na klasične shakespearologe, ki dvome o Shakespearovem avtorstvu primerjajo s teorijami zarote, z idejami proticepilcev in zanikovalcev okoljskih sprememb – mislim, to je narobe ... Iz cele vrste razlogov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju