»Vprašanje avtorstva je zelo zapleteno, a če upoštevamo tehnične in zgodovinske dokaze, jo lahko pripišemo vsaj Tizianovi delavnici, kjer je bil proces dela sicer res takšen, da je mojster verjetno naredil le pripravljalne risbe in na koncu dodal nekaj zaključnih potez. Zdaj pa se morajo poznavalci Tizianovega opusa izreči glede slike.«
»Skupno je na ogled 25 slik, od teh lahko avtor razstave z gotovostjo potrdi, da so res Layerjeve tri slike, preostalih 22 pa je delo njegove delavnice.«
»Skupno je na ogled 25 slik, od teh lahko avtor razstave Damir Globočnik z gotovostjo potrdi, da so res Layerjeve tri slike, preostalih 22 pa je delo njegove delavnice.«
»Pravo vprašanje je: zakaj bi ta dokument sploh napisal kdo drug?«
»Poglejmo, ali gre za Caravaggia ali jo je res naslikal Riberov privrženec, kot se ji je pripisovalo.«
»Ukradene slike nimam več, izgubila sem jo.«
»Kam bi prišli, če bi drug drugega ves čas preverjali.«
»Članek ne dokazuje, da je de Vere napisal drame, je pa močen argument, da Meres verjame, da jih je.«
»Kot taka je vredna nekje od tri do pet tisoč evrov, dokončno pa lahko izključimo, da jo je naslikal Leonardo da Vinci ali kateri koli njegov sodobnik.«
»Čeprav še ni bila nikoli reproducirana, se je Joannides spomnil, da jo je pred leti videl na črno-beli fotografiji v Knjižnici Witt v Inštitutu za umetnost Courtauld v Londonu. V spomin se mu je zasidrala kot zanimiva, zato mu je bilo zanimivo, da jo je 'lahko preučil v živo in z zadovoljstvom ugotovil, da je res Michelangelova.'«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju